راه اندازی آسان سایت با خرید هاست از میزبان فا

چهارشنبه 1 آبان 1398
10:44
admin



اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دانش کافی برای راه اندازی سایت را ندارید با مطالعه این مطلب قادر خواهید بود به کمک یک طرح ویژه که از سمت مجموعه میزبان فا ارائه شده است به ساده ترین شکل ممکن و بدون نیاز به دانش فنی مورد برای راه اندازی سایت، صاحب وبسایت شوید! در این طرح کافیست اقدام به خرید هاست با دوره پرداخت سالانه نمایید تا مشمول سایر ملزومات نظیر دامنه به همراه راه اندازی سایت بصورت رایگان شوید.



ملزومات اساسی راه اندازی سایت

هر سایتی در ابتدا به دامنه ، هاست و محتوا نیاز دارد. این سه عامل اساسی ترین مواردی هستند که با وجود آنها می توان یک سایت را راه اندازی نمود و در صورت نبود یکی از آنها سایتی در کار نبوده و یا در صورت وجود به شکل ایده آل و مطلوبی نخواهد بود. در ادامه هر سه عامل ذکر شده را تشریح خواهیم کرد تا با آنها آشنا شوید.

دامنه چیست

دامنه یا دامین ( Domain ) به عنوان آدرس دامنه می باشد. برای اینکه بتوانیم سایتی را مشاهده نماییم به آدرس آن سایت نیاز خواهیم داشت. دامنه ها معمولا بصورت ملی یا بین المللی هستند که برای مثال ir دامنه ملی و com , net , org , … جزو دامنه های بین المللی هستند. برای داشتن می بایست آنرا ثبت کرد که یکسری شرایط برای آن وجود دارد که مهمترین قانون این است که دامنه مورد نظر می بایست برای ثبت آزاد باشد به این معنی که در اختیار شخص یا مجموعه دیگری نباشد.

هاست چیست

هاست یا به عبارت صحیح وب هاستینگ ( Web hosting ) به معنی میزبانی وب می باشد. هاست فضایی است که اطلاعات و محتوای سایت در آن قرار گرفته و به این شکل سایت در دسترس قرار می گیرد. هاست ها معمولا به دو صورت هاست لینوکس و هاست ویندوز ارائه می شوند که به واسطه ابزاری به نام کنترل پنل قابل مدیریت هستند. سرویس های هاست به دسته های مختلفی قابل تقسیم هستند که از آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- بر اساس سیستم عامل : هاست ویندوز و هاست لینوکس

- بر اساس موقعیت : هاست ایران ، هاست آلمان ، هاست فرانسه و ...

- بر اساس سیستم مدیریت محتوا : هاست وردپرس ، هاست جوملا ، هاست پرستا و ...

- بر اساس ساختار : هاست ابری ، هاست پرسرعت و ...

- بر اساس کنترل پنل : هاست سی پنل ، هاست دایرکت ادمین ، هاست پلسک و ...

سایت ساز چیست

سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) نرم افزاری است تحت وب که بر روی هاست نصب شده و به واسطه آن می توان سایت را راه اندازی و طبق نیاز طراحی نمود. وردپرس ، جوملا ، دروپال ، اپن کارت ، پرستاشاپ و ... از جمله سایت سازهای رایگان و محبوب می باشند که می توانید از آنها استفاده نمایید که پیشنهاد ما به شما وردپرس می باشد.

تشریح طرح ویژه میزبان فا

در طرح ویژه میزبان فا شما با خرید هاست از امکانات زیر بهره مند خواهید شد :

- دامنه رایگان ملی یا بین المللی

- نصب و راه اندازی رایگان سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

- برخورداری از تخفیف قابل توجه در سفارش های سالانه

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

https://mizbanfa.net

لازم به ذکر است سرویس های میزبانی وب میزبان فا در قالب سرویس های هاست ایران و هاست وردپرس ارائه می شوند.




[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fefet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]