مهاجرت به کانادا

چهارشنبه 22 آبان 1398
15:26
admin

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.


راه های مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا ، برای مهاجرت کانادا روش های متفاوت بسیاری وجود دارد که در زیر به معرفی بهترین های آن می پردازیم:

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا می باشد.

در واقع در این روش افراد با دریافت ویزای کاری، بعنوان نیروی مهارتی و متخصص، می توانند اقامت کانادا را بدست آورند. البته باید توجه شود در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که داشتن درخواست کاری از سوی یک کارفرما در کانادا (Job offer) می تواند امتیاز مثبتی برای دریافت ویزای کاری متقاضی به حساب بیاید.

شرایط مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

دریافت ویزای سرمایه گذاری از دیگر روشهای مهاجرت به کانادا می باشد که عموما مدت زمان طولانی تری را برای انجام این کار به خود اختصاص می دهد.

در این روش نیز ضمن انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه فرد، مورد ارزیابی قرار می گیرد و متقاضی می تواند برای خطر و ریسک کمتر در این کار، از موسسات معتبر حقوقی و مشاوره مهاجرت به کانادا موجود در کشور کانادا کمک گیرند.

لازم به ذکر است که مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری در شهر های مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

ویزای خود اشتغالی از دیگر راه های اقامت دائم کانادا می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی مشغول شوند.

باید توجه شود که امروزه به جهت تقاضای بسیار زیاد افراد جهت خود اشتغالی، کشور کانادا محدودیت و شرایط زیادی را در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت کانادا برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی نیز از دیگر روش های مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا می باشد.

لازم به ذکر است که تحصیل در کشور کانادا برای افراد خارج از کشور، پولی و برای افراد تابع خود کانادا، نیمه رایگان و حتی در مواقعی رایگان می باشد. البته هزینه تحصیل در کانادا نسبت به سایر کشور ها خیلی بالا نیست.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

دریافت ویزای ازدواج نیز یکی دیگر از روش هایی است که افراد برای مهاجرت و اقامت در کانادا از آن استفاده می نمایند. اخیرا شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج بسیار سخت و دشوار شده و تنها افرادی موفق به دریافت این ویزا می شوند که با ازدواج واقعی می خواهند به این کشور مهاجرت نمایند.

همچنین برای دریافت این ویزا نیز لازم است تا افراد مدارکی چون میزان درآمد و قدرت تامین هزینه زندگی، میزان دارایی و مکان مورد نظر برای زندگی را مشخص نمایند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج ترین روش های امروزی است که افراد می توانند با تولد فرزند خود در این کشور، سیتیزن کانادا شوند. در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را بدست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند.

لازم به ذکر است که پس از تولد فرزند، والدین بلافاصله اقامت کانادا را بدست نمی آورند و لازم است تا فرزند با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، از طریق اسپانسرشیپ برای اقامت پدر و مادر خود اقدام نماید.

بهترین روش مهاجرت تضمینی به کانادا

همانطور که در بالا گفته شد برای مهاجرت کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا، روش های مختلف بسیاری وجود دارد اما لزوما همه این روش ها موفق آمیز و مطمئن و سریع نیستند.

مهاجرت کانادا از طریق استارتاپ (ویزای استارتاپ کانادا) از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا می باشد که اخیرا این کشور برای راحتی و سهولت در مهاجرت و دریافت اقامت دائم و تضمینی، آن را به متقاضیان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

در واقع علاقه مندان به مهاجرت به کشور کانادا می توانند با دریافت ویزای استارت آپ کانادا، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را بدست آورند.

با تماس با مشاوران مهاجرتی آتلانتیک ویزای استارتاپ کانادا و اقامت دائم و تضمینی را برای خود و خانوادتان فراهم کنید.

سریع ترین راه مهاجرت کانادا

سیستم و برنامه رتبه بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع ترین راه اقامت دائم کانادا می باشد که به افراد کمک می کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را بدست آورند. در واقع این سیستم زیر نظر فدرال و بعضی از سیستم های مهاجرتی استانی، بعنوان سریع ترین روش مهاجرت کانادا معرفی شده است.

در این برنامه بر اساس ویژگی هایی چون سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری به افراد امتیاز می دهند. (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز) در صورت برخوداری از امتیاز و شرایط لازم، متقاضیان می توانند پس از تشکیل پروفایل خود، در دوره های از پیش انتخاب شده برای امتیاز بندی CRS Point، در مدت زمان ۱۵ دقیقه، به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز بالا، برای متقاضیان دعوت نامه ارسال می شود.

شرایط لازم برای مهاجرت کانادا چیست؟

شرایط مهاجرت به کانادا بر اساس نوع ویزا و روش های انتخابی هر فرد متفاوت می باشد اما با این وجود، توجه به برخی از شرایط برای تمامی برنامه های مهاجرتی الزامی است.

ارائه مدارک تحصیلی

برخورداری از مهارت و مدرک زبان

ارائه گواهی پزشکی و پلیس (فرد برای مهاجرت، باید در سلامت کامل جسمی و روحی باشد.)

ارائه مدارک لازم و اطلاعات شخصی

ارائه برنامه مهاجرتی

گروه مهاجرتی آتلانتیک

آتلانتیک تشکیل شده از تیمی کار آمد و متخصص می باشد که همواره متقاضیان عزیز را در یافتن بهترین روش مهاجرت کانادا راهنمایی می نماید.

مشاوران ما در تمامی شرایط و مراحل دریافت اقامت کشور کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fefet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]