راهنمای خرید اپیلیدی برای خانم ها ایرانی

يکشنبه 6 بهمن 1398
18:01
admin

راهنمای خرید اپیلیدی برای خانم ها ایرانی

در مقاله‌ی راهنمای خرید اپیلیدی ، ویژگی اپیلیدی خوب، بهترین مارک‌های اپیلیدی و موارد مربوط به خرید اپیلیدی از فروشندگان معتبر را بررسی می‌کنیم.

با شیک فام همراه باشید.



راهنمای خرید اپیلیدی: ویژگی اپیلیدی خوب

یک راهنمای خرید اپیلیدی وقتی به‌دردبخور است که مطالب آن قابل استفاده برای خریداران اپیلیدی در رِنج‌های مختلف قیمت و برای نیازها یا نحوه‌های مختلف کاربرد آن باشد؛ در غیر این صورت می‌توان به‌راحتی آخرین مدل اپیلیدی برندهای معروف را برای خریدار نام برد و قضیه را تمام شده پنداشت؛ در حالی که معمولاً این‌طور نیست و هر خریدار، نیازها، سلایق و بودجه‌ی خاصی برای خرید اپیلاتور در نظر می‌گیرد.

ویژگی اپیلیدی خوب باید با توجه به موارد زیر تعریف شود:

نیازهای پیرایشی خریدار اپیلیدی (اولویت‌بندی نیازهای پیرایشی فرد)

در نظر گرفتن موارد خاص مانند ویژگی‌های یا حساسیت‌های پوستی

اولویت استفاده از اپیلیدی برقی یا شارژی برای خریدار

سقف قیمت اپیلیدی در نظر گرفته شده.

اپیلیدی چی خوبه ؟

انواع اپیلیدی بدون سیم (شارژی) باسیم و دارای هر دو حالت وجود دارد و بسته به نیاز و بودجه‌ی خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

معمولاً اپیلیدی‌های باسیم قوی‌تر هستند.

در انتخاب اپیلیدی شارژی به نوع باتری آن دقت کنید تا از نوعی نباشد که شارژ آن زود تمام شود.

دقت کنید که آیا اپیلاتور مورد نظر شما قابلیت استفاده در حمام را دارد یا نه.

اپیلاتورهای قابل استفاده در حمام که به آن‌ها اصطلاحاً اپیلیدی مرطوب نیز گفته می‌شود، گران‌تر هستند ولی کار با آن‌ها بسیار راحت‌تر است و موها به دلیل بازتر شدن منافذ پوست در حمام، راحت‌تر از ریشه بیرون کشیده می‌شوند و درنتیجه درد کمتری به وجود می‌آید.

اپیلیدی چی خوبه ؟

به دلیل رعایت نکات ایمنی، اپیلاتور مرطوب که قابلیت استفاده در حمام را داشته باشد باید یک اپیلیدی بی‌سیم باشد.

اپیلیدی‌هایی که در سَریِ آن‌ها به‌جای فلز از سرامیک استفاده شده معمولاً کارایی بیشتری دارند ولی خطر شکستن آن‌ها بر اثر افتادن یا وارد شدن ضربه بیشتر است.

وجود تعداد موچین‌های بیشتر در اپیلیدی، سرعت پیرایش اپیلاتور را چند برابر می‌کند

معمولاً یک اپیلیدی کلاس پایین در حدود 20 موچین و یک اپیلیدی کلاس بالا در حدود 40 یا تعداد بیشتری موچین دارد.

موقع خریدن اپیلیدی در مورد دقت اپیلیدی نیز از فروشنده سؤال کنید و یا در صورت خرید اینترنتی اپیلاتور ، قسمت مشخصات فنی اپیلیدی مورد نظر در فروشگاه‌های اینترنتی را مورد بررسی قرار دهید و ببینید دقت اپیلیدی مورد نظرتان چقدر است.

منظور از دقت اپیلیدی میزان طول موهایی است که اپیلیدی قادر به گرفتن آن‌ها است.

بعضی اپیلیدی‌ها موهایی به طول دو میلی‌متر و برخی موهایی به طول نیم میلی‌متر را نیز می‌توانند از ریشه بیرون بیاورند.

بعضی اپیلیدی‌ها دارای دکمه‌ی تنظیم سرعت هستند که معمولاً دو حالت دارد و شما می‌توانید با توجه به زمانی که برای پیرایش در اختیار دارید از دور تند یا دور کُند آن استفاده کنید.

بااینکه شاید وجود چراغ در دستگاه اپیلیدی چندان ضروری به نظر نرسد ولی مطمئن باشید که در کار با اپیلیدی‌های فاقد چراغ امکان اینکه گاهی تارهای مو از دید شما پنهان و بدون پیرایش باقی بمانند وجود خواهد داشت.

انواع سَری‌های اپیلیدی:

بحث سَری‌های مختلف اپیلیدی و کاربرد هر یک از آن‌ها بحث جداگانه و تا حدی پر از جزئیات است که قبل از خریداری اپیلاتور باید از جزئیات آن مطلع باشید:

برخی از دستگاه‌های اپیلاتور سَریِ عریض‌تری دارند.

این ویژگی در عین حال که شاید باعث افزایش درد شود ولی سرعت انجام پیرایش مو را بسیار زیادتر می‌کند.

در صورتی که بودجه‌ی شما امکان آن را بدهد، از اپیلیدی‌هایی استفاده کنید که برای بدن، صورت و نقاط باریک، دارای سَری‌هایی جداگانه است.

اپیلیدی چه مارکی خوبه؟

به نظر می‌رسد در بازار ایران اپیلیدی براون، اپیلیدی فیلیپس و ...از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

براون برندی آلمانی، فیلیپس برندی هلندی و پوویو برندی تحت لیسانس آلمان است که از حدود سال 2016 وارد بازار جهانی شده و توانسته با بزرگان این عرصه به رقابت بپردازد.

در مجموع، آنچه به‌طور جسته گریخته از کاربران ایرانی در وب‌سایت‌ها یا مراکز فروش لوازم پیرایشی شنیده می‌شود (هرچند نمی‌تواند نظری دقیق باشد) رضایت برابر از مارک فیلیپ و مارک براون است و یا لااقل این‌طور به نظر می‌رسد که اپیلیدی‌های برند براون و فیلیپس طرفداران بیشتری در ایران داشته باشند.

پس اگر بپرسید که اپیلیدی خوب چی بخرم، در جواب باید بگوییم می‌توانید ترجیحاً یکی از مدل‌های اپیلاتور براون، اپیلاتور فیلیپس یا حتی اپیلاتور پروویو را خریداری کنید.

از کجا اپیلیدی بخرم؟

در این بخش از راهنمای خرید اپیلیدی به پاسخ دادن به سؤال بهترین مکان برای خریداری اپیلیدی می‌پردازیم.

به‌طور کلی خرید اپیلیدی به دو حالت امکان پذیر است:

1- خرید اینترنتی اپیلیدی: در این مورد، پیشنهاد ما از گفته‌ی تکراریِ «از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خرید کنید»، فراتر می‌رود.

صرف‌نظر از برخی فروشگاه‌هایِ فاقد نماد اعتماد الکترونیکی که از حوزه‌ی بحث ما خارج هستند، اکثر فروشگاه‌های معتبر اینترنتی سعی در ارائه‌ی حداکثر خدمات و پشتیبانی برای فروش محصولات خود و از جمله اپیلیدی دارند؛ برخی از مهم‌ترینِ این موارد اعتباری و خدمات پشتیبانی که قبلاً هم گفته‌ایم و باید هنگام خرید اپیلیدی و هر محصول اینترنتی دیگر کمابیش در نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

· دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی

· لوگوی ساماندهی

· لوگوی انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

· درگاه پرداخت امن

· تضمین اصالت

· تضمین قیمت

· گارانتی بازگشت وجه

· عودت کالا

· پرداخت در محل

· پرداخت آنلاین

· امکان مقایسه‌ی اپیلیدی‌ها در داخل سایت

· کامل بودن مشخصات فنی اپیلیدی که در فروشگاه اینترنتی درج شده است

· درج نظرات کاربران در مرود محصولات اپیلیدی

به‌روز بودن وبلاگ فروشگاه اینترنتی و دادن اطلاعات درست و مفید در مورد اپیلیدی‌های موجود و طرز استفاده از اپیلاتور.

اپیلیدی خوب چی بخرم

از سوی دیگر، خرید از آن نوع فروشگاه اینترنتی را در اولویت قرار دهید که علاوه بر داشتن تمامی نمادها، پشتیبانی‌های پس از فروش و تضمین‌های مختلف محصول، سعی در ارائه‌ی مزیتی اضافی نسبت به بهترین فروشگاه اینترنتی کشور در عرصه‌ای هرچند محدود داشته باشد. (فروشگاه اینترنتی شیک فام چنین فروشگاهی به شمار می‌رود.)

به‌عبارت‌دیگر می‌خواهیم این نکته را برای شما روشن کنیم که گاهی فروشگاه‌هایی که جزو بهترین‌ها هستند ولی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور نیستند، برای ارتقای حداکثریِ خود، مزایایی اضافه بر حتی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور برای مشتریان در نظر می‌گیرند تا بتوانند با آن فروشگاه غول، در عرصه‌ای هرچند محدود رقابت کنند.

این شرایط برای شما به‌عنوان یک خریدار اینترنتی و از جمله خریدار اینترنتی اپیلیدی این امکان را فراهم می‌کند که یک خرید استثنایی و عالی از فروشگاه اینترنتی شیک فام که یکی از این نوع فروشگاه‌ها است داشته باشید.

هرچند در این مقاله که مربوط به یک راهنمای خرید اپیلیدی است منظور ما تبلیغات صِرف نیست ولی ناگزیریم بگوییم که فروشگاه اینترنتی شیک فام برای ادامه‌ی تثبیت جایگاه خود در سطح بهترین فروشگاه‌های معتبر اینترنتی لوازم آرایشی و پیرایشی ایران، نه تنها مجبور است تمامی استانداردها و انواع خدمات دهی به مشتریان را همچنان داشته باشد، بلکه لازم است برای رقابت با بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران گاهی مانورهایی داده و یک مزیت رقابتی اضافه هم نسبت به قوی‌ترین رقبایش برای برخی محصولات از جمله اپیلیدی‌های شیک فام در نظر بگیرد.

به‌عبارت‌دیگر اگر شما قصد خرید اینترنتی اپیلیدی را دارید انتخابتان باید از بین فروشگاه‌هایی باشد که در سطحی بالا مانند فروشگاه شیک فام قرار دارند؛ چون تمایل آن‌ها به هرچه بهتر بودن، در مقاطعی باعث دادن تخفیف یا مزایای متنوع بیشتری نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود.

2. خرید فیزیکی اپیلیدی: در خرید فیزیکی اپیلیدی این مواردِ مشهور را همچنان باید رعایت کنید:

• خرید اپیلاتور از فروشگاه‌های معتبر و دارای پروانه‌ی کسب و ترجیحاً قدیمی

• خرید اپیلاتور از فروشگاه‌هایی که در مراکز معتبر بورس لوازم آرایشی و پیرایشی شهر یا منطقه‌ی شما قرار دارند.

خوشحال خواهیم شد که نظر شما درباره‌ی این راهنمای خرید اپیلیدی را در بخش نظرات این پست بخوانیم.

منبع : چه اپیلیدی بخرم


[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fefet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]