سکوی پرش کسب و کارهای اینترنتی

پنجشنبه 10 بهمن 1398
14:38
admin

سکوی پرش کسب و کارهای اینترنتی

مدیران سازمان ها زمانی که می خواهند برای برون سپاری و واگذاری خدمات پشتیبانی شبکه سازمان خود تصمیم بگیرند در ابتدا هزینه ی آن را برآورد می کنند. اولین چیزی که به آن فکر می کنند کیفیت بالا در کنار هزینه پایین است.

تعرفه های هزینه های نصب و راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بستگی به شرایط سازمان ها مطابق با تجهیزات و گستردگی آن ها متفاوت است. به همین دلیل تعرفه ها متنوع هستند. به همین دلیل بهترین راه این است که با عواملی که بر روی این مسائل تاثیر می گذارند آشنا باشید تا بتوانید از میان بهترین شرکت ها، با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید بهترین کیفیت خدمات را دریافت کنید.



یکی از مهم ترین اصول در تجارت الکترونیک موفق داشتن یک نقشه کار است. شما قبل از این که شروع کنید باید یک نقشه ای داشته باشید که مشخص باشد چه می خواهید و می خواهید به چه چیزی برسی. خوب هنگامی که نقشه و استراتژی کسب و کار اینترنتی خود را چیده باشید فقط نیازمند یک برنامه ریزی اصولی هستید. در کل با نداشتن استراتژی و برنامه درست قطعا کسب و کار اینترنتی که راه اندازی کنید با شکست رو برو خواهید شد. شما قبل از شروع یک کسب و کار اینترنتی به عنوان مدیر کسب و کار باید نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود را تعیین کنید. در نظر بگیرید که کسب و کار شما منحصر به فرد است و مزیتی را تعیین می کند که می تواند برای جذب مشتریان بالقوه به کسب و کار شما ارائه شود. شما باید مجموعه ای کامل از هزینه هایی را که در راه اندازی و مدیریت کسب و کار شما در تجارت الکترونیک دخیل هستند را مورد بررسی قرار دهید، همچنین یک پیش بینی تخمینی از سود بالقوه ای که می توانید کسب کنید را انجام دهید. در این مرحله، استراتژی بازاریابی شما نیز باید در نظر گرفته شود. تعیین نحوه برخورد با استراتژی بازاریابی محتوا ، چگونگی جذب بازدیدکنندگان جدید به فروشگاه اینترنتی خود و چگونگی تبدیل آنها به مشتریان و برنامه بازاریابی اینترنتی را تعیین کنید.

شما برای رسیدن به یک کسب و کار موفق نیازمند این هستید که یک تیم قدرتمند را با خود همراه داشته باشید تا بتوانند برای شما به خوبی مخاطبین هدف جذب کنند. تا بتوانند با یک محتوای درست و درمان شما را در جایگاهی از گوگل قرار دهند که شما الویت مخاطب خود باشید. در واقع شما برای کسب و کار اینترنتی خود نیازمند یک تیمی هستید که محتوای درست با هدف کسب و کار شما را تولید کنند تا بتوانید از طریق بازاریابی محتوا در آمد خوبی را از کسب و کار اینترنتی خود دریافت کنید.

اولین گام در راه اندازی کسب و کار اینترنتی طراحی سایت کارآمد است. بدین معنی که وب سایت دروازه ارتباطی شما و کاربران و مشتریان می باشد. پس باید به بهترین نحو ممکم طراحی شود. اهمیت این مساله زمانی واضح تر روشن خواهد شد که شما بدانید نمیتوانید طراحی سایت خود را به هر شرکتی بسپارید. چرا که طراحی سایت معتبر کار هرکسی نیست و باید بر اساس اصول خاصی سایت طراحی و ساخته شود.

منبع: دو راهکار برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

ما ممکن است سوال در ذهن شما این باشد که مزایای راه اندازی شبکه در بهره وری سازمان چیست؟

اشتراک گذاری اطلاعات و منابع نرم افزاری

هر روز کارمندان شما فرآیند های مختلفی را در سازمان انجام می دهند که نتایج مختلفی را دارد این نتایج معمولا به صورت یک سری اطلاعات و داده است. شما باید این نتایج را روزانه شیر کنید. آیا به نظر شما بدون داشتن شبکه امکان پذیر است؟

هدف اصلی و مهم ترین مزیت شبکه های کامپیوتری اشتراک گذاری اطلاعات و امکانات نرم افزاری است . در یک شبکه کامپیوتری ، افراد می توانند خیلی راحت فایل ها ، پوشه ها و حتی نرم افزار ها شون رو به اشتراک بگذارند . درست یادمه سال های خیلی قبل ( حدود 20 سال پیش ) به خاطردارم اگر سازمانی می خواست برای نمایندگی خودش یک سری اطلاعات را بفرستد باید حتما آن ها را پست می کرد اما الان می تواند به لطف شبکه کامپیوتری فقط با چند کلیک ساده این داده ها را ارسال کنند.



اشتراک گذاری منابع سخت افزاری

اما یکی دیگر از مزیت هایی که باعث می شود شبکه ها بهره وری سازمان شما را بالا ببرند این است که اعضای یک شبکه کامپیوتری می توانند حتی منابع سخت افزاری رو هم به طور مشترک استفاده کنند . یک مثال خیلی ساده که بخواهیم در این جا بزنیم استفاده از پرینت ها در سازمان ها است. آیا در یک سازمان همه کنار میزشان یک پرینتر مجزا دارند؟ خیر آن ها همگی از یک پرینتر استفاده می کنند. یعنی هر کسی که در آن شبکه باشد می تواند برای پرینتر فایلی رو ارسال کند تا چاپ بگیرد . اشتراک گذاری منابع سخت افزاری و لوازم جانبی کامپیوتر ، هزینه های یک مجموعه رو به طور چشمگیری کاهش می دهد و در این جا است که تازه شما می فهمید که با همین یک مزیت می توانید چقدر هزینه های سازمان را کم کنید.

صرفه جویی در زمان :

یکی از گزینه هایی که می تواند باعث بهره وری سازمان شما شود این است که فرآیند های کاری شما در کمترین زمان انجام ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود. در این صورت شما به موقع می توانید تمامی کارهای سازمان خود را پیش ببرید. پس صرفه جویی در زمان برای بالا بردن بهره وری سازمان بسیار حائز اهمیت است.

منبع: افزایش بهره وری سازمان با این چند فاکتور

در اینجا می خواهم پشتیبانی شبکه را به زبانی ساده تعریف کنم تا همه شما با مفهوم پشتیبانی شبکه آشنا شوید. با گسترش استفاده از کامپیوتر، شبکه، اینترنت و به‌طورکلی فناوری اطلاعات (IT) در شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات این نیاز احساس می‌شود که فردی به‌عنوان متخصص فنی و پشتیبان شبکه های کامپیوتری در شرکت ها و سازمان ها حضورداشته باشد. حال اگر شرکت شما به قدری بزرگ نیست که بخواهید یک کارشناس IT را به‌صورت تمام وقت به استخدام خود درآوردید شرکت‌هایی هستند که به‌صورت عقد قرارداد این امکان را فراهم می‌آورند که در صورت نیاز مشکلات شمارا به‌صورت پاره‌وقت حل کنند.

اما همان طور که گفته شد در بسیاری از مواقع تا نام پشتیبانی می آید، مدیران سازمان ها می گویند پشتیبانی در ایران معنی ندارد. اما واقعا چرا باید مدیران سازمان ها و شرکت ها از متد پشتیبانی در ایران رضایت ندارند.

منبع: آیا پشتیبانی شبکه در ایران مفید است ؟


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fefet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]