مدل مانتو مجلسی جدید

چهارشنبه 20 فروردين 1399
18:28
admin

برای شرکت دریک مجلس عروسی بعد از لباس مجلسی ، برای خانم ها مانتو مجلسی خیلی مهم می باشد و در انتخاب مانتوهای مجلسی دقت و وسواس بیشتری خرج می دهند .

به سختی میتوان انواع مدل مانتو مجلسی را با توجه به تنوع رنگ و طرح و مدل ها ، تابستانه یا پاییزه بودن ، بلندی و کوتاهی ، ساده و طرح داری و … دسته بندی کرد. اما به طور معمول همه این لباس ها یک ویژگی مشترک دارند و آن مناسب بودن آن به عنوان پوششی برای مهمانی ها ، دور همی ها ، عید دیدنی ها و مجالس است .



اما انتخاب یک مانتو مجلسی زیبا و خاص به عوامل مختلفی بستگی دارد:

قرار است درچه مجلسی شرکت کنید ؟
وقتی میگوییم مجلس خیلی چیز ها را شامل میشود از جمله: مهمانی وعروسی ، جش تولد و سالگرد ازدواج ، هم عید دیدنی و دورهمی ، هم مهمانی و شب نشینی و حتی خواستگاری و بله برون نوعی مجلس می باشند و لباس خاص خود را می طلبند برای خرید یک مدل مانتو مجلسی باید بدانید که قرار است آن مانتو را در چه مجلسی بپوشید و در این گونه مجالس عموما چه لباس هایی پوشیده میشوده .
سن و سال شما تاثیر دارد
بهتر است که متناسب با سن و سال خود یک مانتو مجلسی زیبا انتخاب کنید . اگر شما در سنین میان سالی هستید ، همه ی رنگ ها برای سن شما مناسب هستند اما فقط باید به طرح ها و مدل های کمی سنگین و رنگین تر فکر کنید تا شما جذاب تر بنظر بیاید .


باتوجه به فصل سال مانتو مجلسی خود را انتخاب کنید.

وقتی قصد خرید لباس یا مانتو مجلسی دارید بهتر است که به این فکر کنید که قرار است آن را در گرمای بیش از حد تابستان بپوشید یا در سرمای زمستان ، لباسی را انتخاب کنید در عین شیک و مجلسی بودن با فصل و آب و هوای محل زندگیتان تناسب داشته باشد .
شما با کمی دقت و حوصله می توانید یک مانتو مجلسی شیک و زیبا را انتخاب کنید .

منبع: https://lastmod.com/%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-1/%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF.html


[ بازدید : 393 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fefet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]