سئو و بهینه سازی سایت

چهارشنبه 20 فروردين 1399
18:17
admin

سئو ، اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به سایت ها هدایت می شود. اگر چه شبکه های اجتماعی هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، ولی موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند.

این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.
سئو و بهینه سازی سایت برای افزایش بازدید و در نتیجه کسب درآمد ازسایت سئو فرآیندی کاملا مهندسی و اصولی میباشد که نیاز به دقت و زمان دارد سئو هاما مفتخر است پس از گذشت 8 سال فعالیت و کار اجرایی برای برند های بزرگ تجربیات سئو اصولی خود را با شما به اشتراک بگذارد برای مشاوره سئو رایگان با ما تماس بگیرید.

سئو


کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می کنند، ارزش فوق العاده ای دارند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می تواند دلیل موفق شودن (یا شکست) یک سازمان باشد. سرمایه گذاری در جستجوگرها می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی و ارتقاء میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.

سئو و بهینه سازی، جنبه های مختلفی دارد، از جمله آن کلمات استفاده شده در سایت و کیفیت لینک هایی است که سایت های دیگر به شما میدهند. به عبارت دیگر معنای سئو در واقع این است که از ساختار وب سایت اطمینان داشته باشیم که به سادگی و راحتی برای موتورهای جست وجو قابل فهم است. سئو سایت فقط به موتورهای جستجو مربوط نمی شود، بلکه این موضوع را در نظر میگیرد که در طرف دیگر ساخت وب سایت طوری باشد که با سلیقه کاربران متناسب باشد.
سئو سایت یا بهینه سازی سایت به این دلیل اهمیت دارد که بیشتر کاربران برای رسیدن به موضوع موردنظر خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند. این اهمیت، زمانی بیشتر میشود که اکثر مردم فقط صفحه اول نتایج جستجو را نگاه می کنند. بنابراین برای این که ترافیک بالایی از طرف موتورهای جستجو داشته باشید، باید سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرد.
معمولا کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مثل گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، بنابراین سئو و بهینه سازی مناسب راهکار شما برای دریافت بازدید بیشتر است.
همچنین به دلیل این که موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران می گذارند که به دنبالش هستند، پس مشتریان در مقایسه با تبلیغات اینترنتی بیشتر به سایت اعتماد خواهند کرد. این موضوع ارزش سئو را دو چندان کرده است.
اهمیت کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو به این دلیل است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند تضمین کننده موفقیت یک شرکت باشد. بازدیدی از روش سئوسایت و بهینه سازی سایت به دست می آید، این روش بر تبلیغات دیگر برتری داشته و هزینه کمتری به دنبال دارد.

چرا موتورهای جستجو نمیتوانند سایت من را بدون SEO را تشخیص دهند؟

بهینه سازی سایت ، بهبود سایت
موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای جستجو اصلی همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی خود را برای ردیابی وب عمیق تر و نتایج بهتر را برای کاربران به وجود بیاورند. با این حال، محدودیتی برای موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که SEO مناسب می تواند هزاران نفر از بازدید کنندگان شما را افزایش دهد و توجه بیشتری را به خود جلب کند، حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجوی خود پنهان کند.

علاوه بر ایجاد محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین به ارتقاء رتبه بندی کمک می کند تا محتوا در آنجا قرار گیرد که جستجوگران آن را راحت تر پیدا کنند. آن دسته از شرکت هایی که انجام جستجوگرها ( seo ) را در نظر می گیرند، در بازدید کنندگان و مشتریان مورد نظر است.

بهینه سازی سایت ، بهبود سایت

در بازار پر رقابت امروزی، دیده شدن در فراگیرترین فضای تبلیغاتی جهانی یعنی اینترنت اهمیت بسیار زیادی دارد. با استفاده از تکنیک ها و روش های سئوسایت و بهینه سازی سایت ، محتوای سایت در بهترین حالت ساختاری و ظاهری به کاربران و موتورهای جستجو عرضه میشود و به این ترتیب در جایگاه بالایی در صفحات نتایج موتورهای جستجو قرار میگیرد تا تعداد بازدیدکنندگان بیشتری برای سایت جذب شوند.
توجه داشته باشید که سئوی قابل قبول بر قوانین اصولی حاکم بر موتورهای جستجو مبتنی است و از دستکاری و فریب در موتورهای جست وجو برای رسیدن به بالاترین رنک استفاده نمی کند.
بنابراین در اولین قدم باید برای ایجاد یک تجربه کاربری لذت بخش برای مخاطبان تلاش کنید نه این که صرفا رضایت موتورهای جستجو را را جلب نمایید. سئو سایت به طور کلی به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود. سئو داخلی شامل بهینه کردن ساختار داخلی کدنویسی و محتوای سایت و سئوی خارجی عمدتا بر فرآیند لینک سازی متمرکز است. سئو داخلی پیش نیاز سئوی خارجی می باشد، اما اهمیت عمده در بین فاکتورهای سئو برای بهبود سایت به سئوی خارجی تعلق دارد. بهینه سازی سایت نکات و ویژگی های خاص خودش را دارد و لازم است برای رسیدن به رتبه بالا در نتایج موتورهای جستجو، اصول اساسی سئو را رعایت کنید که به این شرح است:


برای رسیدن به بهترین رتبه در موتورهای جست و جو باید محتوای سایت به صورت منظم، مداوم و منحصر به فرد منتشر شود، هر چیزی که سرعت سایت را کند می کند حذف شود، لینک دان به سایت های دیگری که محتوایی مرتبط با سایت شما دارند و تشویق سایت های معتبر برای لینک دادن به شما ضروری است ، همچنین از ابزارهای تحلیلی سئو مانند گوگل آنالیتیکس برای پیگیری موارد مهم استفاده شود.


12 روش برای بهبود رتبه سایت وجود دارد که به این ترتیب است:

1) فهرستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید.
2) کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را پیدا کنید.
3) استراتژی لینک بیلدینگ مشخص و دقیقی داشته باشید.
4) لینک بیلدینگ تدریجی و مستمر داشته باشید.
5) بک لینک هایی با انکرتکست و کلمات کلیدی متفاوت به دست آورید.
6) از اثر سینرژی الگوریتم پنگوئن 3 استفاده کنید.
7) لینک های خود را با محتوا احاطه کنید.
8) بک لینک های خود را از صفحاتی با رتبه SB مختلف به دست آورید.
9) 20 درصد از لینک ها باید به صفحات داخلی سایت اشاره کند.
10) از سئوی On-Page در بهبود رتبه گوگل استفاده کنید.
11) استراتژ لینک بیلدینگ خود را نیمه کاره رها نکنید.
12) نتایج را پیگیری کنید.

سئو سایت

اهداف سئو چیست ؟

همان طور که در بالا ذکر شد، هدف اصلی سئو بالا آوردن رتبه سایت در جستجوهای مرتبط و طبیعی است. البته ممکن است چند هفته و یا چند ماه زمان ببرد تا به این هدف رسید. بهترین نتیجه ی سئو این است که سایت پس از جستجوی طبیعی کلمه ی کلیدی در لینک اول تا سوم قرار گیرد ، این لینک ها بیشترین میزان کلیک را به خود اختصاص می دهند که به این ترتیب میتوان به اهداف دیگر سئو که ازجمله آن افزایش درآمد است، رسید. ترافیک سایت و فروش به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و همچنین تبلیغی برای کسب و کار محسوب می شود.
در ادامه اهداف دیگر سئو را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

1) از سئو میتوان به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای رسیدن به درآمد بیشتر استفاده کرد. این موضوع بستگی به این دارد که وب سایت موردنظر تنها یک فروش مقطعی را دنبال می کند یا خواهان راه اندازی یک کسب و کار آینده دار است.
در فروشگاه اینترنتی که به فروش مستقیم محصولات خود میپردازد، طبیعی است که هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان باشد. بنابراین راه اندازی یک سیستم ترکینگ در فروشگاه های اینترنتی لازم است.

2) کسب اطلاعات بیشتر از کاربران از اهداف دیگر سئو است. ممکن است یک سایت به جای فروش بیشتر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از کاربران، با تمرکز بر روی افزایش درخواست کاربران باشد که در اینجا باید صفحاتی که محصولات، خدمات و کسب و کار شما را توصیف میکند، تاکید کرد.
با آنالیز نوع استفاده کاربران از ابزارهای سایت، چت آنلاین کاربران در سایت و سوالاتی که کاربران در فرم تماس از شما میپرسند، میتواند این هدف را ارزیابی کرد.

3) وب سایت هایی که هدفشان نمایش برتری محصولات و خدماتشان است، میتوانند با بالا بردن نرخ مشارکت سایت به این هدف برسند. کاربرانی که جذب این سایت شده اند ، بهترین فرصت برای آگاه کردن آن ها از محصولات شرکت هستند. با معیارهایی مثل تعداد دانلود مقالات، بانس ریت صفحات مهم و زمان متوسطی که در هر صفحه صرف شده است میتوان میزان مشارکت را ارزیابی کرد.

4) با سئو میتوان رضایت مشتریان را افزایش داد. باید به خدمات قبل و بعد از فروش به دقت توجه کرد زیرا کاربر در هر مرحله از خرید ممکن است بخواهد با پشتیبان سایت تماس بگیرد. با نمایش اطلاعات پشتیبانی در بیشتر صفحات سایت میتوان به این مطلب رسید. برای این که کاربران از اول پاسخ خود را در صفحه مورد نظر پیدا کنند، باید سایت ساختار واضحی داشته باشد تا موتورهای جست وجو با کلمات کلیدی مشخص صفحات درستی را نمایش دهند.

اهداف سئو
انواع تکنیک های سئو

تکنیک های سئو را می توان به 2دسته ی کلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه تقسیم کرد که در بخش زیر به توضیح هر یک از این تکنیک ها می پردازیم.

سئو کلاه سفید
سئو کلاه سفید

در سئوی کلاه سفید، قوانین گوگل به صورت استاندارد در سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت ها رعایت می شود که نتیجه آن بهینه شدن کل سایت برای موتورهای جستجو است. به این ترتیب زمانی که با کلمات کلیدی مختلف جستجو می شود، وب سایت مورد نظر به صفحه اول می آید. روش سئو سایت کلاه سفید، روشی کاملا قانونی است که در آن هیچ فعالیت اسپمی که رشد موقتی رتبه در گوگل را به دنبال دارد، انجام نمیشود. سایت هایی که از روش سئو کلاه سفید استفاده میکنند، اگر فعالیت خود را به درستی ادامه دهند، همیشه در صفحه اول گوگل باقی میمانند.

سئو کلاه سیاه

هرگز از روش سئوی کلاه سیاه استفاده نکنید چون باعث حذف سایت شما خواهد شد. فعالیت های سئو سیاه فعالیت های غیر اصولی است که میتواند سایت شما را در عرض یک روز به صفحه اول گوگل آورد ولی بعد از یک مدت کوتاه سایت شما به کل از گوگل حذف خواهد شد. یکی از تکنیک های کلاه سیاه خرید بک لینک است که به دلایل زیادی میتواند سایت شما را تخریب کند. دلیل اول این که وب سایت های لینک دهنده در درجه بالایی اسپم اسکور دارند. دلیل دوم این است که موقتی بودن لینک ها و به دنبال آن حذف بک لینک روی سئوی سایت تاثیر مخربی میگذارد و در آخر سایت های لینک دهنده معمولا به زمینه کاری سایت شما مرتبط نیستند.
مشتری و سئو کار هر دو باید انواع روش های سئو سایت را بدانند. برای این که مشتری بداند شرکت مورد نظر به چه صورت برای سئوی سایت اقدام میکند و سئو کار هم بهترین روش سئو برای رسیدن به موفقیت دائمی را انجام دهد.

1- سئو داخلی چیست
سئو داخلی

سئو داخلی سایت یا seo on pageبه اقداماتی گفته میشود که با بهینه سازی در داخل سایت، رتبه و ترافیک سایت را در موتورهای جستجو افزایش میدهد. بهینه سازی محتوا، کدهای HTML وب سایت و لینک سازی درونی سایت به معنای سئوی داخلی سایت است. به بیان ساده تر تمام کارهایی که برای سئو در داخل وب سایت انجام میشود، سئو داخلی سایت نام دارد.
مواردی که در سئو داخلی سایت استفاده می شود، شامل مواردی است که مدیر سایت به آن ها دسترسی دارد و میتواند تغییرشان دهد. مثل: متون، محصولات، درج متاتگ ها، اضافه کردن و مدیریت لینک های هر بخش و هر امکانی که در سایت هست.
سئو داخلی سایت علاوه بر این که موجب بهبود برداشت و تفسیر موتورهای جستجو از سایت می شود، به کاربران نیز در درک بهتر یک صفحه کمک خواهد کرد. اگر سئوی داخلی سایت به درستی انجام شود، به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا ارزش مطالب و محتوا را از دیدگاه کاربران ارزیابی کند. در نتیجه به قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل کمک خواهد شدو مناسب ترین صفحات با توجه به جستجوی کاربران ارائه خواهد شد.
انتخاب عنوان مناسب برای صفحات سایت، ساختار منو و دسته بندی سایت ، توضیحات متا در سئوی داخلی، لینک های داخلی سایت، بررسی ایندکس شدن صفحات، سئوی تصاویر و رعایت نکات مربوطه و استفاده از عکس و ویدئو به صورت صحیح و سئو شده از نکات اصلی سئو داخلی سایت است.

چک لیست سئو داخلی


روش های گفته شده در این چک لیست سئو مطابق جدیدترین روش های سئو در سال 2019 است. تمامی این روش ها مورد تایید بسیاری از متخصصان سئو و بهینه سازی از جمله پدران سئو است.

1) راه اندازی گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
۲) شناسایی کلمات کلیدی
۳) قابل جستجو شدن (crawlable) و قابل ایندکس شدن (indexable) صفحات وب سایت
۴) فعال بودن سرچ کنسول گوگل (Google Search Console) برای وب سایت شما
۵) استفاده از کلمات کلیدی صفحه در تگ عنوان (Title Tag) صفحه
۶) ارزشمند بودن تگ عنوان صفحات
۷) رعایت قوانین تگ عنوان
۸) قرار گرفتن عنوان سرتیتر صفحه در تگ H1
۹) استفاده از کلمات کلیدی در تگ توضیحات (meta description)
۱۰) رعایت قوانین تگ توضیحات
۱۱) قرار داشتن کلمات کلیدی در لینک صفحه (URL)
۱۲) استفاده از کلمات کلیدی در پاراگراف اول و آخر متن
۱۳9 استفاده از کلمات مشابه و هم معنی با کلمات کلیدی (LSI keywords)
۱۴) متفاوت بودن و کیفیت بالای صفحات تولید شده در مقایسه با صفحات مشابه رقیبان
۱۵) رعایت کپی رایت مطالب
۱۶) کوتاه و مختصر بودن پاراگراف ها به اندازه کافی
۱۷) استفاده از تگ های H در متن
۱۸) استفاده از تصاویر
۱۹) رعایت کپی رایت تصاویر
۲۰) کیفیت داشتن تصاویر
۲۱) استفاده از فرمت های صحیح تصاویر
۲۲) تناسب سایز و حجم تصاویر
۲۳ استفاده از عناوین مناسب برای تصاویر
۲۴) استفاده از تگ ALT برای تصاویر
۲۵) استفاده از ویدئو در مطالب
۲۶) رعایت کپی رایت در ویدئو
۲۷) سازگار بودن ویدئو استفاده شده با نسخه موبایل
۲۸) بهینه کردن ویدئوی استفاده شده
۲۹) استفاده صحیح از لینک های داخلی
۳۰) مناسب بودن متن لینک شده
۳۱) بهینه بودن لینک های استفاده شده از نظر اولویت لینک دهی First link priority)
۳۲) داشتن برد کرامپ (breadcrumbs) صفحه
۳۳) استفاده از لینک های خارجی
۳۴) باز شدن لینک های خارجی در تب یا پنجره جدیدی از مرور گر
۳۵) نداشتن لینک شکسته (broken links)
۳۶) مشخص بودن لینک ها در متن
۳۷) بارگذاری صفحه در کمتر از 3 تا 5 ثانیه
۳۸) ریسپانسیو و سازگار بودن صفحات با نسخه موبایل
۳۹) فعال کردن SSL وب سایت
۴۰) خوانا و زیبا بودن اندازه های استفاده شده در مطالب
۴۱) درج آدرس در صفحات وب
۴۲) استفاده درست از Structured Data ها در صفحات
۴۳) بروز و استاندارد بودن وب سایت

تولید محتوا برای سئو


تولید محتوای ارگانیک و با کیفیت ، بعد از طراحی سایت مطابق با آخرین استاندارد های گوگل و بهینه ، مهم ترین کار برای سئوی وب سایت است. هیچ چیز مانند محتوای با کیفیت و غیرکپی سایت را ارزشمند نمی کند . با تولید محتوای اصولی و سئو شده می توانید موجب افزایش ترافیک سایت و افزایش ورودی خود را از گوگل شوید. تولید محتوای سئو شده نیازمند رعایت یکسری قوانین هست که ما این قوانین را در مقاله ینوشتن مقاله بر اساس سئو ذکر کرده ایم.

تحقیق کلمه ی کلیدی

تحقیق کلمه ی کلیدی به این معنا است که شما ابتدا بررسی کنید که مخاطبان در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند ، و نیاز خود را با چه کلماتی در گوگل جستجو می کنند. با این کار هم با مخاطبان خود بیشتر آشنا می شوید و هم سئو سایت خود را به خوبی ارتقا میدهد. پس از پیدا کردن کلمات کلیدی نوبت به آن میرسد که درباره این کلمات کلیدی شروع به تولید محتوا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی کلمات کلیدی می توانید به مقاله ی کلمات کلیدی چیست مراجعه کنید.

بروزرسانی مرتب محتوا

گوگل باید همیشه از زنده بودن سایت شما اطمینان حاصل کند. یکی از روش های اثبات سایت زنده تولید محتوا به صورت منظم است . برای تولید محتوا بهتر است یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و محتویات سایت را طبق این برنامه ریزی در سایت منتشر کنید در این صورت گوگل از ارزشمند و زنده بودن سایت شما اطمینان حاصل می کند.

پاسخ مستقیم دهید

گوگل در بعضی از مواقع پاسخ مستقیمی به سوالات کاربران را در صفحه نتایج جستجو به نمایش می گذارد. اگر محتوای تولید شده توسط شما کاملا برای گوگل واضح باشد، گوگل آنها را به عنوان یک پاسخ به سوالات کاربران و درست زیر کادر جستجو نمایش می دهد.

بهینه سازی عنوان سئو


عنوان سئو نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی سئو داخلی سایت است. عنوان سئو ، همان عنوانی هست که شما در قسمت نتایج جستجو مشاهده می کنید. عنوان سئو هم باید شامل کلمه ی کلیدی شما باشد و هم جذاب باشد تا موجب جذب کاربر شود . عنوان سئو اندازه جذاب تر باشد تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارد و این یعنی افزایش ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه ی سایت. عنوان مطلب یا عنوان سئو را حتماً داخل تگ

قرار دهید. زیرتیترهایی غیر از عنوان اصلی را داخل تگ

قرار دهید و سعی کنید از کلمات کلیدی هدف در آن‌ها استفاده کنید.

بهینه سازی متا تگ ها در سئو

متا تگ ها همانند یک خلاصه از متن محتوای شما هستند . متا تگ ها یکی از روش های عالی برای افزایش سئو سایت و افزایش ترافیک سایت هستند. بهتر است در توضیحات متا بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید . بسیاری از مخاطبان با دیدن تکرار بیش از حد کلمه کلیدی در توضیحات متا از کلیک بر روی سایت صرف نظر می کنند. در توضیحات متا شما می توانید حدود 320 کاراکتر استفاده کنید.

بهینه‌سازی H1، H2 و H3

هنگام تولید محتوای سئو شده برای سایت سعی کنید چیدمان اصولی را رعایت کنید. برای رعایت این چیدمان عنوان را با سرنویس1 (H1)، تیترهای اصلی را با سرنویس2 (H2) و زیر شاخه‌های آن‌ها را با H3، H4 و... مشخص کنید. این کار هم گوگل را برای خواندن مطلبتان بهتر راهنمایی می‌کند و هم کاربران را.

تراکم کلمات کلیدی
تراکم کلمه ی کلیدی در سئو
در گذشته تراکم کلمات کلیدی به عنوان یک عامل مهم در محتوا بود اما امروزه تراکم کلمات کلیدی به قدرت آن دوران نیست شما باید کلمات کلیدی خود را درون متن به صورتی بکار ببرید که خواننده متوجه آن نشود اما تاثیر خود را بر روی گوگل بگزارد، سعی کنید کلمات کلیدی بیش از ۱٫۵% نشود اگر بیش از این شود Keyword stuffing اتفاق می افتد.

لینک داخلی و سئو سایت

لینک ها، در یک وبسایت، ارتباط بین محتوا را نشان می دهند. آنها ارزش و اهمیت صفحات را به صفحات دیگر انتقال می دهند. مهم تر از همه، لینک های داخلی ساختار وب سایت شما را مشخص می کند.
لینک ها به کاربران کمک می کنند تا موتور جستجوگر و هدایتگر وب سایت شما را بشناسند. روش لینک دهی داخلی باعث می شود شما راحت تر صفحات خود را براساس شاخص رتبه بندی کنید همچنین با افزایش تعداد کلیک ها به بازدیدکنندگان کمک می کند بتوانند راحت تر آنچه را که دنبال آن هستند را پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لینک داخلی می توانید به مقاله ی لینک دهی داخلی و افزایش سئو سایت و تاثیر لینک سازی داخلی بر سئو مراجعه کنید.

استفاده کردن از کدهای نشانه‌گذاری اسکیما
اسکیما محصول همکاری چندین موتور جستجو با یکدیگر است. این قابلیت به موتورهای جستجو کمک می کند تا آیتم های خود را هر چه بهتر به کاربران نمایش دهند.
احتمالا شماهم دیده اید که در برخی از موارد وقتی کلمه ی را سرچ میکنید در کنار برخی از لینک های ستاره های وجود دارد این برای نمایش امتیاز کاربران به مطلب است که می توانید تاثیر بسیار خوبی بر روی سئو سایت داشته باشد.

بهینه سازی تصاویر سایت

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در سئو داخلی سایت ، بهینه سازی تصاویر سایت است. برای بهینه سازی تصاویر می توانید حجم تصاویر را بدون پایین آمدن کیفیت تصاویر ، پایین بیاورید برای این کار بهتر است از نرم افزارهای موجود برای این کار استفاده کنید. وب سایت Optimizilla نیز یک سایت مفید در این زمینه است. روش بعدی برای بهینه سازی تصاویر استفاده از تگ alt هست . این تگ کمک می کند تا گوگل و یا سایر موتورهای جستجو متوجه موضوع عکس و ارتباط آن با متن شوند.

تاثیر AMP

AMP در واقع یک پروژه شتابدهنده تحت نظر گوگل است که هدف اصلی آن افزایش سرعت ارائه محتوا با استفاده از کدهای ساده مانند AMP HTML در صفحه ابزارهای کوچک مانند موبایل می باشد. به عبارت ساده تر، AMP یک راهی برای ایجاد صفحات وب برای محتوای استاتیک و به صورت HTML ( صفحاتی که بسته به رفتار و عملیات کاربر تغییری نمی کنند) است که باعث بارگذاری سریع آن ها می گردد. درنظر بگیرید amp حجم دیتای کمتری هم میبرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی amp می توانید به مقاله ی AMP چیست و چه کار بردی دارد؟ مراجعه کنید.

افزایش سرعت سایت

بالا بودن سرعت سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، فرض کنید کاربری وارد سایت شما میشود و منتظر است تا سایت شما باز شود ، اگر سرعت لود سایت پایین باشد ، سایت شما را رها می کند و وارد سایت رقیب شما می شود و دیگر هیچ گاه دوباره به سایت شما مراجعه نمی کند. بنابراین بالابودن سرعت سایت نه تنها گوگل بلکه کاربر را نیز راضی نگه می دارد. برای آگاهی از روش های روش های افزایش سرعت سایت می توانید به مقاله ی راهکارهای افزایش سرعت سایت مراجعه کنید.

استفاده از https

Https ، در انتهای کلمه ی خود یک حرف s دارد که به معنی secure یا امن می باشد که تمام ارتباطات بین مرورگر شما و وب سایت شما رمزگزاری می شود. این پروتکل بیش تر برای وب سایت های بانکی و فروشگاهی به کار می رود. امروزه با پیش رفت روز افزون تکنولوژی و هم چنین به وجود آمدن وب سایت های فروشگاهی نیاز به پروتکل HTTPS نیز بیش تر شده است، چون اطلاعات بانکی شما نیز ذخیره می شود و اینکه برخی از وب سایت ها فرم هایی برای عضویت شما قرار داده اند که این اطلاعات باید امن باشد و در اختیار افراد سودجو قرار نگیرد. برای این که بدانید یک وب سایت امن است یا خیر، به نوار آدرس مرورگر خود نگاه کنید اگر به جای Https ، Http نوشته شده باشد آن سایت امن می باشد. مرورگرهای اینترنتی نماد قفل را در نوار آدرس خود نمایش می دهند تا به بصری نشان دهند که اتصال این پروتکل در حال انجام است.

لینک سازی خارجی یا بک لینک ، هر لینکی که از سایت مبدا که به سایت شما داده شود بک لینک است. بک لینک ها یکی از فاکتور های مهم و تاثیرگذار در سئو سایت هستنــد. گوگل و یا سایر موتورهای جستجو لینک های موجود در سایت ها را دنبال می کنند و اطلاعات کاملی در مورد لینک های خارجی و یا لینک های داخلی سایت دارند. روش های زیادی برای دریافت بک لینک از سایت ها دیگر وجود دارد برای اطلاع از برخی از روش های دریافت بک لینک رایگان می توانید به مقاله ی بک لینک رایگان مراجعه کنید.لینک سازی خارجی یا بک لینک ، هر لینکی که از سایت مبدا که به سایت شما داده شود بک لینک است. بک لینک ها یکی از فاکتور های مهم و تاثیرگذار در سئو سایت هستنــد. گوگل و یا سایر موتورهای جستجو لینک های موجود در سایت ها را دنبال می کنند و اطلاعات کاملی در مورد لینک های خارجی و یا لینک های داخلی سایت دارند. روش های زیادی برای دریافت بک لینک از سایت ها دیگر وجود دارد برای اطلاع از برخی از روش های دریافت بک لینک رایگان می توانید به مقاله ی بک لینک رایگان چه تاثیری بر سئو دارد مراجعه کنید.

منبع : https://seohama.com/seo


[ بازدید : 390 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به fefet است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]